رسانه دیجیتال

چگونه از قسمت story اینستاگرام برای شرکت خود استفاده کنیم؟ – اینفوگرافیک

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – Instagram Stories دارای حدود ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در روز است. از این تعداد چیزی حدود یک سوم یعنی یکصد میلیون استوری در طول روز مربوط به بهره برداری شرکت ها و کسب و کارها است. بنابراین اگر می‌خواهید در این رقابت تنگاتنگ حاضر باشید لازم است تا بر روی قسمت story اینستاگرام سرمایه گذاری کنید.

در قدم نخست لازم است تا تحقیقاتی را پیرامون استفاده کسب و کارهای موفق در حوزه صنف شما انجام داده اند بپردازید. سپس سعی کنید تا یک استراتژی در خصوص نوع حضورتان در استوری اینستاگرام تعیین کنید و در بازه های زمانی معین به اصلاح و بازنگری استراتژی خود بپردازید.

به عنوان مثال بد نیست بدانید که ۵۹ درصد استوری ها دارای یک لینک متصل به صفحه خرید هستند. همچنین بخش قابل توجهی از استوری ها به صفحه وبلاگ متصل می شوند یا حتی منتهی به یک پلتفرم شبکه اجتماعی دیگر می گردند.

شما همچنین باید در مورد سبک محتوایی که در استوری قرار می دهید به یک استاندارد معین پایبند باشید.

در ادامه ۳۹ مورد از مطالعات موردی که در استوری اینستاگرام کمپانی های بزرگ مثل مرسدس بنز صورت گرفته است را در قالب اینفوگرافیک برای شما شرح خواهیم داد.

منبع: www.entrepreneur.com

نویسنده: محسن بیاتی

یک دیدگاه

یک دیدگاه ارسال کنید