منابع انسانی

۱۰ روش که حس اعتماد کارمندان به مدیران را می سازد(اینفوگرافیک)

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – اطلاعات Business Backer نشان می دهد که ۹۳ درصد از کارمندان حس اعتماد به رئیس خود را در کار ضروری تلقی می کنند. عدم حس اعتماد موجب نارضایتی کارمند را فراهم می‌نماید و در نتیجه ممکن است باعث شود که وی کمتر کار کند یا در محل کار مشکلی ایجاد کند.

برای همین دلیل است که اگر بخواهید کسب و کار خود را با هم هماهنگ کنید مهم است که به کارمندانتان اعتماد کنید و اعتماد آن ها را نیز بسازید. رهبران خوب از همه نوع ترفندهای ارتباطی استفاده می کنند تا یک حس اعتماد و رضایت متقابل میان کارمندان و خود ایجاد کنند.

در اینجا در قالب یک اینفوگرافیک قصد داریم تا ۱۰ روش اثبات شده را که باعث ایجاد حس اعتماد کارمندان می شود را شرح دهیم:

منبع: www.entrepreneur.com

۲ نظر

یک دیدگاه ارسال کنید