بازاریابی و مدیریت فروش باید بدانیم

۲۴ نکته برای داشتن یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق – اینفوگرافیک

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – بازاریابی بر پایه ایمیل مارکتینگ اساس خیلی از برنامه های بازاریابی است. با استفاده از روش های قدرتمند مثل اتوماسیون و شخصی سازی می‌توانید با مشتریانتان ارتباط برقرار کرده و آن ها را حفظ کنید. با استفاده از قالب های ایمیلی دوستانه مطمئن باشید ایمیل مارکتینگ یک ابزار بسیار قدرتمند بازاریابی است.

بد نیست بدانید در کمپین بین المللی حقوق بشر به ازای هر ۱$ که برای ایمیل مارکتینگ هزینه شد ۴۴$ برگشت صورت گرفت. به برگشت سرمایه ای که از مارکتینگ صورت می گیرد ROI می گوییم. ایمیل مارکتینگ یکی از بالاترین شاخص های ROI را دارد.

با استفاده از یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان بازار هدف خود را در متن مارکتینگ قرار دهید. در اینجا ذکر یک نکته خالی از لطف نیست و آن اینکه متن ایمیل خود را تا حد ممکن برای مشتری شخصی سازی کنید. نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که احتمال مورد توجه قرار گرفتن یک ایمیل شخصی سازی شده ۲۶ درصد بیشتر از یک ایمیل عمومی است.

شما می‌توانید تصاویر و محتوای جذابی درون ایمیلتان قرار دهید که مخاطب اشتیاق بیشتری به خواندن پیدا کند. البته به مواردی که موجب SPAM شدن ایمیلتان می‌شود توجه داشته باشید.

در اینجا به صورت اینفوگرافیک به بیان ۲۴ نکته در خصوص ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم که هر بازاریابی باید آن را بداند.

منبع: www.entrepreneur.com

۲ نظر

یک دیدگاه ارسال کنید